La ciutat de Barcelona disposa de dos serveis de bus turístic. Potser pensen que un és públic i l’altre és privat, però el cert és que tots dos tenen darrere l’Administració. D’una banda hi ha els vehicles de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), amb el seu Bus Turístic. De l’altra, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), que no deixa de ser terra mare del primer, que gestiona el City Tour. Aquest últim esgota el seu contracte en vigor i acaba de sortir a concurs la continuïtat del servei per als pròxims 12 anys, de manera que un operador privat realitzi una gestió indirecta d’aquest. L’import el converteix en un dels contractes més suculents de l’ens supramunicipal: un pressupost de sortida de 285 milions d’euros.
Mobilitat
L’Àrea Metropolitana de Barcelona treu a concurs el seu bus turístic City Tour per 284 milions d’euros
El contracte per 12 anys posarà el comptador a zero el juliol del 2024 amb el repte de recuperar les vendes de bitllets prèvies a la covid

Temes:
Mobilitat Autobusos Turisme TMB - Transports Metropolitans de Barcelona AMB ( Àrea Metropolitana de Barcelona )
El més llegit
- Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista