25è aniversari

La Roca Village bat rècord de visitants i potencia la venda personalitzada a l’estil ‘pretty woman’

Arribarà als 5,3 milions d’usuaris després de culminar la seva ampliació, incorporar marques i millorar l’experiència de la compra

La meca del ‘shopping’ de La Roca Village impulsa una ruta gastronòmica i per passar-hi la tarda

El Liceu s’alia amb La Roca Village per impulsar el talent jove

La Roca Village bat rècord de visitants i potencia la venda personalitzada a l’estil ‘pretty woman’

Acabats de complir els 25 anys de vida, La Roca Village no només s’ha posicionat com un autèntic fenomen del turisme de compres, sinó que ha arribat a una maduresa pletòrica en termes d’afluència i de disseny. Es calcula que aquest any superarà els 5,3 milions de visitants, es veu millor que mai després de la seva recent ampliació d’oferta comercial i de serveis, i a més ha aconseguit posicionar-se com un aliat del ‘destí Barcelona’ gràcies a la singularitat de la seva proposta de gran ‘outlet’ amb estil. Com a colofó, el gir cap a l’estratègia d’hospitalitat i fidelització del client ha impulsat el servei de vendes personalitzades als seus espais privats, a l’estil ‘pretty woman’ sense necessitat de ser milionari.