25è aniversari

La Roca Village bat rècord de visitants i potencia la venda personalitzada a l’estil ‘pretty woman’

Arribarà als 5,3 milions d’usuaris després de culminar la seva ampliació, incorporar marques i millorar l’experiència de la compra

La meca del ‘shopping’ de La Roca Village impulsa una ruta gastronòmica i per passar-hi la tarda

El Liceu s’alia amb La Roca Village per impulsar el talent jove

Acabats de complir els 25 anys de vida, La Roca Village no només s’ha posicionat com un autèntic fenomen del turisme de compres, sinó que ha arribat a una maduresa pletòrica en termes d’afluència i de disseny. Es calcula que aquest any superarà els 5,3 milions de visitants, es veu millor que mai després de la seva recent ampliació d’oferta comercial i de serveis, i a més ha aconseguit posicionar-se com un aliat del ‘destí Barcelona’ gràcies a la singularitat de la seva proposta de gran ‘outlet’ amb estil. Com a colofó, el gir cap a l’estratègia d’hospitalitat i fidelització del client ha impulsat el servei de vendes personalitzades als seus espais privats, a l’estil ‘pretty woman’ sense necessitat de ser milionari.