Acabats de complir els 25 anys de vida, La Roca Village no només s’ha posicionat com un autèntic fenomen del turisme de compres, sinó que ha arribat a una maduresa pletòrica en termes d’afluència i de disseny. Es calcula que aquest any superarà els 5,3 milions de visitants, es veu millor que mai després de la seva recent ampliació d’oferta comercial i de serveis, i a més ha aconseguit posicionar-se com un aliat del ‘destí Barcelona’ gràcies a la singularitat de la seva proposta de gran ‘outlet’ amb estil. Com a colofó, el gir cap a l’estratègia d’hospitalitat i fidelització del client ha impulsat el servei de vendes personalitzades als seus espais privats, a l’estil ‘pretty woman’ sense necessitat de ser milionari.
25è aniversari
La Roca Village bat rècord de visitants i potencia la venda personalitzada a l’estil ‘pretty woman’
Arribarà als 5,3 milions d’usuaris després de culminar la seva ampliació, incorporar marques i millorar l’experiència de la compra
La meca del ‘shopping’ de La Roca Village impulsa una ruta gastronòmica i per passar-hi la tarda
El Liceu s’alia amb La Roca Village per impulsar el talent jove

El més llegit
- Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Els embassaments catalans arriben al 80%: sense aigua regenerada ni dessalinitzada haurien estat buits un any i mig