Els barcelonins van seguir amb curiositat i passió les anades i vingudes per Barcelona de l’estel·lar grup integrat porBruce Springsteen, Barack Obama, Steven Spielberg i les seves dones, Patti Scialfa, Michelle Obama i Kate Capshaw, als quals es van unir puntualment l’actor Tom Hanks i senyora amb motiu de l’inici de la gira del cantant a la capital catalana, l’última setmana d’abril. Però els llocs on es van allotjar o van alimentar també van arribar a un eco nacional i internacional inaudit: va resultar una impagable campanya de publicitat espontània, els efectes de la qual es deixen notar des d’aleshores, amb les reserves disparades de clients locals i de països llunyans, que veuen en l’elecció dels súper VIP un sinònim d’encert. O que en són tan fans que en volen seguir el rastre. Els principals beneficiats estan sent el Gran Hotel La Florida i el restaurant Amar, que són els que més van aparèixer als mitjans.
Eco internacional
L’‘efecte Springsteen-Obama’ dispara les reserves a l’hotel i restaurants que van visitar a Barcelona
El Gran Hotel La Florida despunta com a allotjament de moda i el menjador d’Amar s’omple fins i tot els migdies
Springsteen, Spielberg i els Obama es donen un banquet de mitjanit al restaurant Amar
El més llegit
- Enquesta prohibida de les eleccions a Catalunya: últim sondeig
- L’Àfrica s’està partint en dos: així quedarà
- Diverses empreses amenacen de deixar el Balcó Gastronòmic
- Catalunya arriba a l’12M amb un torcebraç Illa-Puigdemont i sense pactes clars
- El Barça celebra el títol de Lliga davant la insolència de Laporta i Rocha