Dilluns, 11 quilòmetres. Dimarts, 6 quilòmetres. Dimecres, 8. Les cues són habituals una setmana rere una altra des de fa fins i tot més anys que les protestes. La ronda de Dalt és la via on més creix el flux de trànsit, un augment del 8% des del 2015, dels 150.000 vehicles per dia als 162.000, segons dades del recent informe de mobilitat de l’àrea d’Urbanisme de l’Ajuntament de Barcelona per contrarestar les crítiques per la superilla. La majoria de carrers surten ben parades de l’estudi, però a la ronda les xifres augmenten, en part, per la desviació dels cotxes que eviten els eixos pacificats.
Òptica veïnal
Els barris de la Ronda de Dalt paguen les pacificacions a Barcelona: «Cada vegada hi ha més trànsit»
Els embussos no només dificulten la vida dels cotxes que hi circulen, sinó també la dels que l’envolten
La cobertura de la Ronda de Dalt: el desafiament urbanístic del pròxim mandat a Barcelona
Vídeo | Cues de 10 quilòmetres a la Ronda Litoral de Barcelona
El més llegit
- Embargaments d’Hisenda i la Seguretat Social al compte dels directius
- La ruptura de Junqueras i Rovira deixa ERC escapçada davant la investidura
- Una vorera infernal i un cel entre núvols
- BCN reprèn el repte de construir l’escalinata de la Sagrada Família
- La F de Fahrenkamp fa que Óscar Díaz guanyi ‘Pasapalabra’