Nou metres. Aquesta és l’altura màxima que arriba a assolir l’avinguda Meridiana en el tram entre Nou Barris i Sant Andreu, que s’eleva com un viaducte per la diferència de cota entre els dos territoris. Al costat mar s’alça un mur que no sempre hi ha sigut: va ser als anys del porciolisme quan aquest accés nord a Barcelona es va reconvertir en autopista urbana. Un vestigi de la supremacia absoluta del cotxe a la ciutat, que pot tenir els dies comptats.
Les batalles del pròxim mandat (VIII)
L’últim tram de la Meridiana, la pacificació més difícil de Barcelona
Barcelona redibuixa la Meridiana amb tres carrils menys a partir de Fabra i Puig
La mobilitat a Barcelona: lluita debades contra l’ús del vehicle privat
El més llegit
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Puigdemont dubta del compromís contra l’extrema dreta d’Illa
- El Barça es desfonda en el tram final i no arriba a Berlín