Nou metres. Aquesta és l’altura màxima que arriba a assolir l’avinguda Meridiana en el tram entre Nou Barris i Sant Andreu, que s’eleva com un viaducte per la diferència de cota entre els dos territoris. Al costat mar s’alça un mur que no sempre hi ha sigut: va ser als anys del porciolisme quan aquest accés nord a Barcelona es va reconvertir en autopista urbana. Un vestigi de la supremacia absoluta del cotxe a la ciutat, que pot tenir els dies comptats.
Les batalles del pròxim mandat (VIII)
L’últim tram de la Meridiana, la pacificació més difícil de Barcelona
Barcelona redibuixa la Meridiana amb tres carrils menys a partir de Fabra i Puig
La mobilitat a Barcelona: lluita debades contra l’ús del vehicle privat

El més llegit
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Els bojos són ells, ells
- Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana