L’hoste, CEO d’una multinacional, va arribar al taulell d’un hotel de gran luxe de Barcelona i després de registrar-se va preguntar com arribar al congrés on presentava un producte bancari. Quasi pateix un infart al saber que la seva secretària s’havia confós i que la convocatòria era a Madrid. Però, amb diners, la majoria de problemes o desitjos d’un viatger tenen solució, així que a les 10.30 del matí, després d’algunes trucades, el conserge de l’establiment va aconseguir que en només dues hores el client estigués al recinte firal de la capital espanyola i que encara tornés a temps a Barcelona per rebre un massatge a l’spa de luxe de l’hotelàs que ja tenia pagat, que disfrutés d’un sopar d’alta volada i que pogués recórrer la ciutat abans de tornar al seu país des de l’aeroport del Prat amb els seus bitllets originals. L’anècdota il·lustra la missió dels conserges ‘top’ que han recuperat (i reforçat) els hotels de cinc estrelles de la capital catalana com a eina imprescindible per mimar i consolidar el cotitzat turista de luxe que visita Barcelona. Aquests «aconseguidors», amb agendes de contactes que valen el seu pes en or, es reconeixen a la ‘champions league’ del turisme perquè ostenten el preuat pin de les Claus d’Or, que suposa un plus d’excel·lència en el servei.
Servei exclusiu
Els conserges (o aconseguidors) tornen als hotels de Barcelona per potenciar el turisme de luxe
Els hotelers de Barcelona preveuen aquest any tant turisme com el 2019, però de més qualitat
A1-173320777.jpg /
Temes:
El més llegit
- Estat Islàmic reivindica l’atemptat en què van morir tres catalans
- Esclavitzada per la família i sense ningú que l’escoltés
- Emil Ferris: "Morir pot ser una experiència bonica"
- Les jugadores del Barça es posen elles mateixes les medalles
- L’helicòpter del president iranià s’estavella en una zona muntanyosa