En Iogui i en Milú passen bona part del dia dormint. O més aviat dormisquejant, perquè en Yogui descansa amb un ull obert, com si estigués vigilant la porta. Veuen la vida passar a Catalunya Seguretat, un dels comerços més antics (31 anys) de la part alta del carrer de Balmes, partit en dos per la plaça de Molina. Cap al mar, fins a Pelai, una avinguda recta i reformada, de 2,4 quilòmetres, de voreres amples tot i que plenes de motos mal estacionades. En direcció al Tibidabo, la serpentejant artèria de les pel·lícules de Super 8 que ens van deixar els nostres pares: sis carrils i passadissos per als vianants raquítics al llarg d’1,4 quilòmetres, que ressegueixen el perfil del que fa 120 anys era una riera.
Les batalles del pròxim mandat (5)
La reforma del tram superior de Balmes salta de mandat sense aclarir si serà unidireccional
Temes:
Mobilitat Urbanisme Radars de trànsit Trànsit a Barcelona Cotxes Bicicletes Ajuntament de Barcelona Motos Ferrocarrils de la Generalitat
El més llegit
- Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’