Barcelonejant

Una campanya de 100 euros

Amb un únic dinar, dues fotos i quatre imatges, Trias ha guanyat en mitjans, un espai que en informació política és molt difícil d’aconseguir

EL PERIÓDICO

Xavier Trias va pagar el dinar que va celebrar aquest dimarts amb Ada Colau al restaurant el Racó d’en Cesc, però hauria sigut més just compartir el compte. Entre altres coses, perquè tots dos han sortit beneficiats de la trobada. Els cent euros i escaig que va desemborsar Trias per degustar uns ous escumats, llenguado i torradeta de Santa Teresa per part de Colau i trinxat i corball per la seva, van ser un regal si ho comparem amb la repercussió que va tenir. A més, ni una copa de vi que incrementés el preu. Una cervesa i mitja per a l’aspirant i aigua per a l’alcaldessa. Segurament es tracta de la campanya publicitària més barata de la història. Amb un únic dinar, dues fotos i quatre imatges, Trias ha guanyat en mitjans, un espai que en informació política és molt difícil d’aconseguir. A més, ha visualitzat que ell és gran contrincant de l’alcaldessa. Mentrestant, a Colau també beneficia qualsevol missatge que digui que la cosa va de dos i no de quatre.