Les mesures dels nous trens de les línies 1 i 3 del metro de Barcelona generen controvèrsia. Els primers combois de la partida més àmplia mai comprada per Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) s’han revelat una mica més amples de l’esperat en els assajos en què s’han sotmès a examen, segons coincideixen set treballadors consultats per EL PERIÓDICO. Assenyalen que el problema es troba en els estreps, el peu que sobresurt de les portes dels vagons per salvar la distància amb l’andana. En canvi, la companyia desmenteix que els combois rasquin amb andanes i galeries.
Havien de circular des del maig
Els problemes dels nous trens del metro: arriben amb retard i són més amples del previst
Operaris del suburbà revelen a EL PERIÓDICO canvis en estacions i túnels per evitar rascades amb els estreps dels nous models de l’L1 i l’L3
Per la seva banda, TMB afirma que els canvis per adaptar la xarxa als vehicles són «puntuals i aïllats» i els emmarca «dins dels procediments habituals»

El més llegit
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió