El passeig de Gràcia ja és formalment l’eix comercial d’or a Espanya. El carrer on totes les marques volen ser i on estan disposades a pagar els preus més alts de lloguer. Aquesta vegada ha superat per molt poc la competència directa a Barcelona (el Portal de l’Àngel, que solia encapçalar el rànquing) i els carrers ‘top’ de Madrid. I ho ha fet a base de resiliència, després del mal trago de la pandèmia, que també va afectar el passeig, tot i que no tant com altres carrers de les anomenades zones ‘prime’ o de primera línia. Però també per les seves característiques diferencials.
Vial d’or
¿Per què el passeig de Gràcia ja és l’eix més cotitzat d’Espanya?
El fet de resistir millor a la pandèmia que altres eixos, el mix de luxe i marques populars i l’imant cultural turístic han posat els seus lloguers per primera vegada per sobre dels del Portal de l’Àngel i dels millors carrers de Madrid

El més llegit
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- La Generalitat convocarà una oferta d’ocupació pública de més de 7.000 places
- La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats