D’entrada cal dir que això no és cap competició, perquè un dia vas en bici, un altre agafes el metro i un altre vas en moto o en cotxe. La multimodalitat, o el que és el mateix, que ens moguem de diferent manera i alternant mitjans de transport diferents, és el que fa que el sistema sigui sostenible i que no funcioni partint de tribus o compartiments estancs. No hi ha trinxeres en la mobilitat, però sí un urbanisme que marca el tauler de joc. I que encotilla la convivència i els usos.
Urbanisme i mobilitat
Barcelona ja té carrers amb més bicis que cotxes
El Periódico analitza la vida a la calçada de quatre encreuaments on la mobilitat ciclista i els patinets guanyen terreny davant l’encara intocable vehicle motoritzat
Les regles del joc estan canviant en una ciutat que encara dedica el 60% de l’espai públic a cotxes, motos, furgonetes, taxis i autobusos
Les furgonetes suposen més del 20% del trànsit en els quatre punts analitzats, encreuaments amb vials ciclistes on sovint hi ha congestió

Temes:
El més llegit
- Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Lleó XIV nomena el barceloní Daniel Palau nou bisbe de Lleida
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"