Quantes vegades un comensal es posa un mos deliciós a la boca en un restaurant i pagaria més del que marca la carta per saber on accedir a semblant rap fresc, aquest filet tan sucós o aquests ous que semblen acabats de recollir del corral. Lluny d’ocultar els seus secrets de compra, els socis Sergi Suaña i Jordi Castán van tenir clar que el seu projecte de resurrecció del popular Casa Amàlia a la Dreta de l’Eixample estrenyeria el vincle entre els seus proveïdors i els seus clients. La traçabilitat portada a l’extrem ha sigut possible gràcies a la imaginació, la tecnologia i a una de les cartes digitals més aconseguides que poden trobar-se en el mapa gastronòmic de Barcelona.
Gastronomia amb tecnologia
El restaurant Casa Amàlia (1950) reviu amb una carta digital que connecta amb el mercat de la Concepció
El popular establiment disfruta d’una nova etapa després de la jubilació dels titulars anteriors, fusionant passat i futur als seus plats i la seva forma d’encoratjar la proximitat. Han millorat els recursos heretats de la pandèmia