Promoció nova

Barcelona ven el seu Nadal a Madrid

  • La ciutat es presenta per primera vegada a la capital com a «millor destinació nadalenca del sud d’Europa» i una potent campanya per al turisme nacional

  • L’ajuntament barceloní advoca per esborrar la idea de «confrontació» i potenciar les sinergies entre ciutats de cara a la recuperació

Jose Luis Roca

Els dos caps d’un tren de l’AVE embolicats en paper vinílic amb el missatge «Barcelona estrena Nadal. ¿Vindràs?» i una gran estrella nadalenca tipus ‘trencadís’ cridaven poderosament l’atenció aquest dimarts a les vies de sortida de l’Estació d’Atocha. Però més enllà del primer impacte, l’acció promocional feia història i marcava el signe dels nous temps de pandèmia, al tractar-se de la primera vegada que Barcelona es ven com a destinació nadalenca a Madrid. El significatiu moviment que fa la capital catalana apunta al viatger nacional, però també de països europeus de proximitat, i suposa un gran esforç per a la reactivació d’un sector encara molt tocat per la crisi sanitària.