Noves accions

Barcelona busca el turista ‘premium’ a l’Orient Mitjà i els EUA

  • L’estratègia promocional se centrarà aquests mesos en mercats actius, amb mobilitat internacional i alta taxa de vacunació, però apuntant a segments de viatgers específics

  • El turisme mèdic serà un dels objectius, a més de potenciar oferta cultural en formats més personalitzats, la gastronomia i les compres, destaca Turisme de Barcelona

Jordi Cotrina

«El visitant procedent de països del golf Pèrsic és urbà i familiar, acostuma a contractar les seves vacances ‘online’, s’allotja en hotels de quatre i cinc estrelles i entre els aspectes que més els atrauen destaca l’interès per la cultural, les compres, esdeveniments esportius, oci i turisme mèdic», destaquen els informes de Turisme de Barcelona. El perfil ja podria ser un caramel per a qualsevol ciutat que busqui la reactivació turística aspirant a viatgers de qualitat, i no de sol i platja simplement. Però en aquest cas la capital catalana compta amb l’avantatge de ser considerada ciutat ‘muslim friendly’ (amiga dels musulmans), mentre que els països de la zona destaquen per un altíssim índex d’immunització de la Covid-19 i per la seva alta predisposició a viatjar a l’estranger. Aquest desitjable mercat és un dels grans objectius del període de promoció internacional que Barcelona reprèn amb força, però a la carta, gràcies a les bones dades sanitàries.