Sant Feliu entreveu, després de 40 anys de reivindicacions, el final de la ferida oberta al mig de la ciutat que suposa el pas de la via ferroviària. En aquestes quatre dècades, la capital del Baix Llobregat ha anat estenent el seu sòl urbà de vivendes a costa d’oficines i indústries, en gairebé totes les direccions i ja s’ha sumat a l’aglomeració urbana barcelonina. S’ha afegit a Sant Just amb les successives promocions de Mas Lluí; amb Sant Joan Despí, gràcies a l’arribada de la ciutat esportiva del FC Barcelona (que és a tot just 400 metres de l’ajuntament santjoanenc), el que provoca que no pocs jugadors barcelonistes, especialment del filial, visquin a la localitat, i, fins i tot, tímidament va començar un intent d’enllaç habitacional amb Molins, al llarg del polígon que els separa, però que, de moment, no ha continuat.
Millora urbana
Sant Feliu entreveu el final de la ‘cicatriu’ del tren al seu nucli
barcelona/WhatsApp Image 2021-10-02 at 21.24.42.jpg /
Temes:
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit