Nous efectes de la pandèmia

Barcelona posposa la promoció turística a Europa fins que es freni la cinquena onada

  • El consorci considera que la campanya seria inútil davant les xifres de contagi que acumula la ciutat i prefereix guardar l’artilleria per quan el visitant forà tingui més confiança a visitar-la

Turistas en el Parc Güell / RICARD CUGAT

Poc ha durat l’esperança que l’estiu marqués l’inici de la recuperació turística de Barcelona. Les últimes xifres de contagis, disparats a Catalunya, així com les consegüents restriccions, han tornat a polvoritzar les previsions de millora del sector. Amb diversos països europeus desaconsellant viatjar al territori, les expectatives s’han desinflat com un suflé i en un exercici de realisme el consorci Turisme de Barcelona ha decidit aparcar la promoció internacional de la ciutat, que al juny s’havia activat per captar viatgers de països pròxims. Els reclams promocionals i recursos, presentats el maig passat i que inicialment es van dirigir al mercat espanyol, es posposen en un calaix a l’espera d’una conjuntura més favorable de cara al continent.