MODA SOCIAL

La marca Top Manta llança, a la fi, les seves esperades sabatilles

  • Les han batejat Ande Dem, caminem junts en wòlof, i han sigut elaborades en tallers familiars amb criteris ètics.

  • Els diners que recaptin de la seva venda (costen 115 euros), els destinaran a ajudar a regularitzar la situació d’altres companys.

Zapatillas marca Top Manta / FERRAN NADEU

Feia dies que escalfaven l’ambient insinuant a les seves xarxes «l’especial» de la seva nova col·lecció, però no va ser fins dilluns –el dia abans de l’estrena– que van començar a donar pista clares. «Cinc anys de Sindicat Manter, tres de la marca Top Manta i la nostra estrenada cooperativa demostren que les coses es poden fer d’una altra manera. Perquè no es tracta només de fer-ho sinó de fer-ho bé. Demà donarem la benvinguda a un nou caminar conjunt», van compartir a les seves xarxes socials al costat d’una imatge d’una dona sobre la qual es llegia: «It’s not about ‘just doing it’, it’s about doing it rigth», en evident al·lusió a l’eslògan de la més cèlebre marca de sabatilles. Ja (gairebé) no quedava lloc a dubtes i, si en quedava alguna, s’ha dissipat la tarda d’aquest dimarts. Efectivament, el producte estrella de la nova col·lecció de la marca Top Manta, era Ande Dem, les seves primeres esportives. Un somni fet realitat per al col·lectiu, que de fet va néixer amb un prototip de vamba, peça que no han pogut arribar a produir fins ara, a causa de la dificultat que comporta crear unes sabatilles de forma ètica i sostenible, l’única manera que des del col·lectiu entenen de fer les coses.

Temes:

Top manta