Un parell de dades abans de començar a parlar de bicicletes. Primer: en nou de cada deu sinistres de trànsit, algun dels implicats havia comès una infracció. I segon: la primera causa de sinistralitat ja és la distracció al volant (ús del mòbil, sobretot), per davant l’excés de velocitat o el consum d’alcohol i drogues. És a dir, per molt que es debat si els ciclistes han de disposar o no d’un permís de circulació, sembla clar que per damunt de tot és subjacent un problema d’actitud, de valors, de civisme, de bons hàbits. De compartir amb harmonia un bigarrat espai públic. Ara sí, les bicis. El que segueix pretén donar un cop de mà a tothom que estigui pensant llançar-se al ciclisme urbà i que no ho vegi clar. O a qui ja hi estigui ficat però encara no tingui prou facilitat.
MOBILITAT SOSTENIBLE
Manual de supervivència per anar amb bici per la ciutat
El ciclisme urbà té un munt de normes, però també hi ha codis i actituds que us poden ajudar a introduir-vos en el mitjà amb totes les garanties

Temes:
El més llegit
- El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El jutge va repescar un nom
- Desmantellada una xarxa de ciberestafes a tot Espanya que dirigia un estudiant de 19 anys des de Terrassa
- Cop del Tribunal Suprem britànic a les dones trans
- El batxillerat fusionarà Física, Química, Biologia i Geologia