Una de les primeres peces que la pandèmia va fer caure de l’imaginari dòmino de l’activitat econòmica mundial va ser el congrés de telefonia mòbil de Barcelona, fa una mica més d’un any. Després van caure, un rere l’altre, infinits congressos i esdeveniments que han mantingut aquesta activitat turística congelada a bona part del món. Per això, la capital catalana aspira ara a liderar la resurrecció d’un sector clau de l’economia local i la seva projecció. L’últim any Turisme de Barcelona ha treballat per reformular amb la màxima seguretat sanitària els congressos i esdeveniments de negocis i incentius, fomentant fórmules híbrides (entre virtuals i presencials) per a finals d’aquest any, i iniciant una ambiciosa campanya de promoció internacional per fidelitzar clients habituals i captar noves cites.
Rellançament
Barcelona vol liderar la resurrecció dels congressos a Europa
Turisme de BCN llança la primera campanya específica per reactivar reunions de negocis i incentius, que el 2019 van suposar 1.800 milions d’euros
La ciutat impulsa un nou format híbrid per aquest any i confirma un centenar de cites per als pròxims anys, algunes d’acabades de firmar
Temes:
El més llegit
- Guillermo Mattioli, degà del Col·legi Oficial de Psicològia de Catalunya: "El missatge de Marian Rojas Estapé és fals i cruel"
- Professors de ciències amenacen amb no corregir els exàmens de la Selectivitat si Educació no rectifica la fusió de matèries
- Laporta i el seu soci moldau activen "una mina d’or"
- Sancionada una treballadora per fingir que era muda i cobrar durant 16 anys una pensió
- Transports certifica 13 viatges oficials d’Ábalos amb Jésica Rodríguez