Rellançament

Barcelona vol liderar la resurrecció dels congressos a Europa

  • Turisme de BCN llança la primera campanya específica per reactivar reunions de negocis i incentius, que el 2019 van suposar 1.800 milions d’euros

  • La ciutat impulsa un nou format híbrid per aquest any i confirma un centenar de cites per als pròxims anys, algunes d’acabades de firmar

Una de les primeres peces que la pandèmia va fer caure de l’imaginari dòmino de l’activitat econòmica mundial va ser el congrés de telefonia mòbil de Barcelona, fa una mica més d’un any. Després van caure, un rere l’altre, infinits congressos i esdeveniments que han mantingut aquesta activitat turística congelada a bona part del món. Per això, la capital catalana aspira ara a liderar la resurrecció d’un sector clau de l’economia local i la seva projecció. L’últim any Turisme de Barcelona ha treballat per reformular amb la màxima seguretat sanitària els congressos i esdeveniments de negocis i incentius, fomentant fórmules híbrides (entre virtuals i presencials) per a finals d’aquest any, i iniciant una ambiciosa campanya de promoció internacional per fidelitzar clients habituals i captar noves cites.