Vostè va dir en el seu pregó de la marca Barcelona: «Ni ens fa millors ni ens representa». Ara la marca està en crisi i la sensació és que estem intentant recuperar-la. És una marca grisa, devaluada. Ja que la marca ha caigut, o almenys s’ha devaluat molt, en lloc de reposicionar-la al mercat, anem més enllà d’aquest imaginari que s’ha demostrat tan fràgil. El mercat és volàtil. ¿Volem tornar a un mercat volàtil?
Entrevista Quo vadis BCN
Marina Garcés: «La font principal de violència és la violència immobiliària»
La filòsofa, pregonera de la Mercè el 2017, veu esgotada la marca Barcelona i crida a canviar de rumb
Creu que no s’ha de fer una ciutat nova, sinó apostar per la que ja existeix, la dels barris
Afirma que no canviarà res si no canvia l’accés a la vivenda, si no es prenen decisions més radicals
Barcelona 21 12 2020 Barcelona Entrevista a la filosofa Marina Garces Fotografia de Jordi Cotrina /
Temes:
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan