OBJECTIU: REACTIVACIÓ

Barcelona es prepara per a la remuntada turística

La capital catalana ultima campanyes per promocionar el centre, atraure viatgers nacionals i fomentar mercats estratègics quan s'eliminin restriccions

Els estudis apunten que els primers visitants seran joves, que ja coneguin la ciutat i que gastaran més a disfrutar el destí, sobretot gastronomia i experiències

zentauroepp54059739 barcelona 09 07 2020  el golpe econ mico de una ciudad sin t200902203308

zentauroepp54059739 barcelona 09 07 2020 el golpe econ mico de una ciudad sin t200902203308 / FERRAN NADEU

Amb un 72% d’hotels tancats, bona part de les icones turístiques clausurades i els carrers del centre buits, costa recordar que fins a principis d’any Barcelona era una de les grans destinacions mundials. Però en el marc de la greu crisi que viu el turisme urbà de mig món, i davant la convicció que la vacuna o tractaments per al coronavirus arribaran en qüestió de mesos, la capital catalana treballa per aixecar el vol quan la pandèmia i les seves restriccions se suavitzin. Diverses campanyes de promoció esperen als calaixos de Turisme de Barcelona, amb el valor afegit que el ‘reset’ forçós es contempla com una oportunitat per fer les coses millor, mirant de canalitzar el turisme que més convé a la ciutat. Més qualitat que quantitat.