El magazín digital ‘The New Barcelona Post’ ha iniciat la seva etapa aquest diumenge, 27 de setembre, amb l’objectiu de «contribuir a potenciar la marca i atributs de Barcelona, atraure i retenir el talent de la ciutat i reactivar la seva economia i la seva cultura.»
La publicació d’informació empresarial, cultural i social es proposa treballar «de manera positiva al servei de la ciutat per impulsar la projecció nacional i internacional de Barcelona, amb informacions de qualitat i rigor que ajudin a visibilitzar les seves qualitats, anhels i assoliments.»
‘The New Barcelona Post’ aspira a ser l’altaveu de les empreses, dels emprenedors, dels creadors i dels artistes, dels científics i investigadors i de totes aquelles persones i institucions que aposten per Barcelona. També donarà veu a totes les entitats socials que, de manera desinteressada, contribueixen a una «societat més solidària, més justa i amb més igualtat d’oportunitats per a tothom».
‘Good News, True Stories’
En l’actual context de crisi sanitària i econòmica, ‘The NBP’ pretén «aportar una mirada optimista –sota la premissa de ‘Good News, True Stories’– per contribuir que la ciutat torni a brillar i a confiar en si mateixa».
El nou editor de ‘The New Barcelona Post’ és Jaume Giró, fins fa uns mesos director general de la Fundació Bancària La Caixa. Com a director compta amb Sergi Saborit, periodista especialitzat en informació econòmica que s’incorpora a aquest projecte després de més de 20 anys al diari ‘Expansión’, del qual va ser membre fundador i cap de secció del suplement Expansión Catalunya.