L’únic impediment per saltar-se el transbord de les línies 3 i 2/4 del metro de Barcelona és que, per molta T-Usual o T-Casual que el passatger porti a sobre, sortir al carrer i tornar a entrar li costa un bitllet extra. És una condemna. És inevitable. El viatger urbà que hagi d’anar de la línia verda a la lila o la groga, o viceversa, s’ha de menjar aquests 260 metres dignes del tràveling del nen en tricicle de ‘El resplandor’.
OBERT PER VACANCES
Passeig de Gràcia: el corredor de la mort
Un aparcament subterrani explica l'enorme longitud (260 metres) del transbord que uneix l'L-2, l'L-3 i l'L-4

zentauroepp54197807 barcelona 21 07 2020 foto para la contra de domingo transb200724144627 /
Temes:
El més llegit
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Els bojos són ells, ells
- Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Flick despulla el Madrid (cap. III)