Motos sí o motos no. Tot i que després de l’anunci municipal d’aplicar la normativa de retirar les motos de l’espai públic de les voreres sembli encaminat a aquest debat, tot apunta que l’objectiu no és aquest. Des d’EL PERIÓDICO abordem el tema de la nova mobilitat i el paper de la moto amb el guiatge de tres dels principals actors: administració, institucions i fabricants. Rosa Alarcón, regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona i presidenta de TMB, Josep Mateu, president del RACC, i Carlos Sotelo, CEO fundador de Silence, van compartir amb els lectors les seves idees i propostes d’un futur urbà, ordenat i sostenible.
FÒRUM DE DEBAT PRIMERA PLAN@
L'Ajuntament de Barcelona no eliminarà les motos de totes les voreres
Rosa Alarcón, regidora de Mobilitat de l'ajuntament, Josep Mateu, president del RACC i Carlos Sotelo, CEO i fundador de Silence, debaten sobre el futur de la moto i la mobilitat
Des del consistori posen el vianant i al transport públic com a eixos, però entenen que la mobilitat privada pot seguir existint sota un prisma de multimodalitat sostenible

170720 primera plan mobilitat resumen /
El més llegit
- El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- BCN tanca el primer club cannàbic de la seva ofensiva contra la droga
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE