El Camp Nou ja no és el Camp Nou a seques. Com tants estadis al món, una marca comercial s’associa des d’ahir a la casa del FC Barcelona. Caldrà anar acostumant-se a l’Spotify Camp Nou, aprovat pels compromissaris el 3 d’abril i que ara ja és una realitat per a almenys 12 anys.
EL NOU PATROCINADOR BLAUGRANA
L’Spotify Camp Nou ja sona
Des d’aquest divendres el Camp Nou altera el seu nom amb la posada en marxa de l’aliança del Barcelona amb la plataforma de música per ‘streaming’. Va ser el primer dels grans acords de grans quantitats per treure a la superfície l’economia del club
El més llegit
- Avís de la Policia Nacional quan arribis a casa: «Si els veus, no toquis res»
- L’ajuda de 115 euros al mes que ja pots demanar a la Seguretat Social
- El primer gran ‘beach club’ de BCN obrirà al juny després d’una inversió de 15 milions
- La Seguretat Social enviarà aquesta carta a milions d’espanyols
- Remuntada històrica del Barça