El Camp Nou ja no és el Camp Nou a seques. Com tants estadis al món, una marca comercial s’associa des d’ahir a la casa del FC Barcelona. Caldrà anar acostumant-se a l’Spotify Camp Nou, aprovat pels compromissaris el 3 d’abril i que ara ja és una realitat per a almenys 12 anys.
EL NOU PATROCINADOR BLAUGRANA
L’Spotify Camp Nou ja sona
Des d’aquest divendres el Camp Nou altera el seu nom amb la posada en marxa de l’aliança del Barcelona amb la plataforma de música per ‘streaming’. Va ser el primer dels grans acords de grans quantitats per treure a la superfície l’economia del club

El més llegit
- El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Niubó: "Les proves de competències no han anat bé"