A partir d’aquest estiu el FC Barcelona inclourà un nou color en el seu tradicional esquema blaugrana: el verd de Spotify. El club català ha arribat aquest dimarts a un acord amb la companyia sueca de serveis multimèdia pel qual ingressarà fins a 280 milions d’euros en tres anys. Amb això, la plataforma obté un espai de visibilitat per reforçar una reputació de marca que, malgrat estar en hores baixes, l’han convertit en el màxim gegant mundial de música a la carta.
El rei de la música
La història de Spotify, el gegant musical que patrocinarà el Barça
La plataforma, en plena protesta de diversos artistes, ha transformat el consum mundial de música en línia i ha disparat els seus beneficis durant la pandèmia
Malgrat dominar el mercat musical amb 406 milions d’usuaris, el negoci de la companyia encara no ha sigut rendible de forma estable

El més llegit
- L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa