Barça i Spotify cantaran gols a duo. A l’espera de la lletra petita de l’acord, més enllà que és de quatre anys per a les samarretes de partit del primer equip masculí i femení i tres les de l’entrenament, analitzem aquí les claus del pacte.
UNIÓ DE GEGANTS
Spotify i FC Barcelona: 5 claus de l’acord de patrocini
El club no dona xifres de l’acord amb la plataforma musical, que reemplaçarà Rakuten, Beko i Stanley a les samarretes de l’equip masculí i femení i donarà el seu nom al Camp Nou

FILE PHOTO: Headphones are seen in front of a logo of online music streaming service Spotify, February 18, 2014 REUTERS/Christian Hartmann//File Photo /
Temes:
El més llegit
- Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- Entre el dolor i la nostàlgia
- El paradís familiar que no sabies que necessitaves (i ara no podràs viure sense)
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
- Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»