L’Ajuntament de Badalona ha presentat aquest dilluns el nou lema institucional que acompanyarà totes les campanyes comunicatives que realitzi a partir d’ara el consistori. Es tracta de la marca Estimem Badalona, representada amb un logotip que s’ha estrenat durant la Setmana de la Mobilitat Europea, que té lloc entre el 16 i el 22 de setembre.
Amb aquesta nova marca es vol reforçar els valors positius cap a la ciutat, fomentar el sentiment de pertinença i aconseguir identificar totes les campanyes comunicatives fets a Badalona amb un segell que sigui reconeixedor. Segons l’alcalde, Àlex Pastor, aquest nou lema "representa la nova etapa en què es troba la ciutat: una etapa de concòrdia, diàleg, acords, de no confrontació i de construcció d’una Badalona millor. Una etapa en què volem menys crispació i més estima per allò que ens envolta".
Degradat d’ideologies
La característica més destacable de la nova imatge és el color. Es tracta d’undegradat de diverses tonalitats que volen representar totes les ideologies i transmetre un sentiment d’d’inclusió per a tothom. “Considero que dibuixa molt bé la nostra filosofia i el que volem per a la ciutat”, ha explicat Pastor amb referència a la nova imatge.
El govern municipal justifica aquest nou lema d’acord amb la resta d’activitats i de campanyes que es tiraran endavant en els pròxims mesos destinades a donar valor a totes les actuacions que es duen a terme i al patrimoni material i simbòlic de la qual disposa Badalona. L’alcalde de la ciutat, explicava que “la nostra voluntat és que la ciutadania estigui orgullosa de la seva ciutat i puguem dir entre tots i totes que volem la ciutat".